לציקי -מס 1 – ניגררים. – הסיבים 22 פתח תקוה – 9231360

‏23/11/2009

לצבי דודוביץ  מנכל – שלום.

מצאתי לנכון לשלוח לך מכתב זה בעקבות חילופי הדברים בהתכתבות שהיו בנינו , ובעקבות הצ'ק שקיבלתי ממך כהחזר על חלק מהתשלום,

ובלי להתיחס למהות העבודה פרטי החלפים והעלויות, או גובה ההחזר, – ברצוני להגיב בעיקר על השרות ותגובתך לתלונתי.

בהיסטוריה המקצועית שלי הייתי 10 שנים מנהל שיווק ומכירות בתדיראן, ולאחר מכן 6 שנים מנכל חברה ליעוץ שיווקי – שהדריכה , סיקרה, ונתנה יעוץ אסטרטגי לכל החברות המובילות בארץ.  ויש לי ראיה רחבה של ההיבט המקצועי וההיכרות הנרחבת עם השוק והשרות הניתן בו  (גם בחברות רכב מהגדולות בארץ)

אני מוצא לנכון להצהיר, שהתנהגותך במקרה זה של חילוקי דעות עם לקוח – היתה מעל ומעבר לכל הציפיות שלי , ואינה ההתנהגות המקובלת כלל כאן בארץ ובטח לא בתחום הרכב. – אתה פעלת בדרך שהפכה אותי מלקוח נירגן, ללקוח מרוצה ביותר.

להערכתי כאשר מנהלים עסק, בו קשובים ללקוח וטענותיו על אי שביעות רצון, וגם נוקטים אחר כך בתגובה של החזר כספי בצ'ק שנשלח ללקוח –  מוכיחים שזה עסק ראוי, שרמת השרות בו גבוהה מאד, שקשובים לדברי הלקוחות ושיש ראיה בטווח רחוק בהיבט השיווקי והשרותי של המקום.

אני רוצה לציין שמבחינת העבודה עצמה והציפיות שהיו לי, לשינוי מסמכי הרישוי , הכנת העגלה לטסט וביצוע העבודה בלו"ז דחוף – מראש הייתי מאד מרוצה מאד , וזאת גם ציינתי בפניך.

אני מבקש להגיד תודה! להבטיח שאהפוך ללקוח נאמן שלכם, ולהבהיר שאמליץ עליכם לכל מקורבי וידידי בבחינת המקום שאליו יש להגיע בכל נושא של ווי גרירה או ניגררים.

בברכה ובתודה

א י ת ן   ת ג ר
מכתב זה נשלח בתפוצה רחבה מאד באינטרנט והריני מאשר פרסום מכתבי זה בכל דרך שתחפוץ.