בעלי רכבים רבים נתקלים לעיתים בצורך להעמיס על הרכב מטען, אותו ניתן להעביר באמצעות הובלה על גג הרכב בלבד. לשם כך נדרש להשתמש בגגון לרכב, אשר יספק את כל הדרישות הקיימות, מאפשרויות טכניות מגוונות ועד מענה בטיחותי ברמה גבוהה. כאן תוכלו לקרוא באופן מקיף על ההיבטים אותם יש לקחת בחשבון בכל הנוגע לגגון לרכב, ולהבין כיצד יש לבחור גגון כזה ועל אילו אלמנטים יש לשים דגש מיוחד.

מוטות

המבנה של גגון לרכב הוא פשוט בעיקרו, מדובר על שלושה מרכיבים הכוללים רגל, מתאם ומוט. יחד עם זאת, ההבדל הגדול בין סוגי הגגונים נעוץ באיכותם של חומרי הגלם מהם מורכב הגגון. קיימים סוגים שונים של מוטות, כאשר הבולטים והאיכותיים שביניהם הם:

  • מוט פלדה
  • מוט אלומיניום/אלומיניום מעוגל בקצוות
  • מוט אלומיניום טלסקופי

שלושת הסוגים הללו מאופיינים בצורת אחיזה שונה של המטען, זאת בהתאם לצורך האישי של בעל הרכב.

תהליך ההתאמה

היבט חשוב לא פחות אשר יש לקחת בחשבון הוא היבט ההתאמה של הגגון לסוג הרכב. כפי שקיימים סוגי מוטות שונים, קיימים גם רכבים בעלי מבנה שונה וייעוד שונה. כאשר בוחרים גגון לרכב יש לקחת בחשבון את ההיבטים הבאים:

  • מבנה הרכב
  • סוג המטען
  • משקל המטען שהגגון יכול להחזיק

לכל אחד מן ההיבטים הללו משקל רב בתחום הבטיחות של הנוסעים ברכב, וגם עבור אלו הנוסעים לצידו בדרך. קיימות סכנות בטיחותיות ותרחישים, אשר חשוב מאוד לקחת בחשבון בתהליך התאמת הגגון.

שירות ואחריות

היבט אחרון ובעל חשיבות רבה עבור אנשים רבים, הוא השירות הניתן להם בבואם לבחור מוצרי רכב. שירות טוב כולל בתוכו גם את טיב המוצר וגם את טיב היחס וההטבות מבעלי העסק. בחברת ציקי ווי גרירה תקבלו שירות אמין ומקצועי הכולל ייעוץ והתאמה של סוג הגגון לרכבכם. החברה מספקת לקהל הלקוחות גגונים יעילים ביותר, העומדים בכל תקני האיכות הקיימים כיום, כך שתוכלו להוביל מטען על רכבכם ללא חשש. כמו כן, החברה מספקת אחריות עבור המוצרים, זאת כחלק מהשירות המקצועי, אשר שם את הלקוח במקום הראשון.